Svinprins

Jag träffade en man idag
Han var allt jag någonsin velat ha
Å han var så jättesnäll mot mig
att jag inte kunde säga nej

hans sa " ta av dig dina kläder jag kan inte vänta mer"
jag fnittrade förtjust förståss och la mig genast ner
han sa "du har en fin figur"
jag log och tänkte eller hur
det har tagit tid och energi
men lyckan står den flitiga bi

å han stönade och han stånka ja han var en riktig karl
så döm om min förvåning han kom innan jag var klar
prinsen visade sig va ett svin
och la av mig med ett elakt flin
han hade just min åtrå väckt
men snuva mig på all konfekt

Så vad har vi då att lära av denna bittra sång?
Ja skaffa dig en kvinna för hon fattar på en gång
eller fixa det på egen hand
men lita aldrig på en man

lita aldrig på en man
lita aldrig på en man

"Svinprinsen" Maud Lindström.


En minst sagt roande sång och det värsta är att jag tror att majoriteten av kvinnor känner igen sig då de råkat ut för detta mer än en gång. stört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0