Sunday bloody sunday

Söndagar.

Dessa dagar alltså.

Jag är bittrare än.... hmm.. ättika? vet inte om det är bittert eller bara äckligt men tänk något riktigt bittert så får ni nog en uppfattning.
Söndagar borde vara den ultimata självmordsdagen. Man är trött och less och en ny vecka börjar snart. Varför är det ens lördag och söndag som är så himla viktiga. Kunde inte onsdag och torsdag vara de lediga dagarna där man glassar och tar det lugnt. NE! det går inte för det har gud bestämt.


Ont i magen och ryggen. Ja men tack gud för alla de underbara kvinnliga kroppsfunktionerna. Mensvärk. vilken grej! WOHO! borde göras en gala i mensens ära. Alla måste bära blått för i alla reklamfilmer så är visst mens blått och vatten liknande. Jag lovar att det inte var en kvinna som utformade den vätskan för hon vet att det INTE ser ut så.

Nej men verkligen. Egentligen varför heter kvinnor "Women" på engelska. Anser personen som "uppfann" det engelska språket att allt kvinnor var till för var att heja på män "WOOOOO! MEN!" eller vad då?
Female? FE-male? Fuck Every-men? Nej fy bubblan. Jag ska kalla mig bumen istället för women bara för att provocera och se hur många som tror att jag är seriös.

Nej nu ska jag gå och spy på någons vita skor.

// Bexan-häxan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0