sommaren gör en till mullvad

Jag hade tänkt skriva något klokt och djupt feministiskt om hur preventivmedel egentligen är en säkerhet för mannen och därför är det så ironiskt att det är en kvinnofråga. I och med den fria aborten i Sverige så kommer kvinnans slutiltiga val långt efter mannens slutgiltiga val då mannen egentligen inte har något att säga till om när det gäller att kvinnan ska behålla barnet eller inte för det är hennes kropp och han borde ha tänkt på att han inte ville ha barn när han stoppade in snoppen i muttan på en tjej utan att skydda sig ordentligt.. men det orkar jag inte.

Istället ger jag livstecken ifrån mig men det är bannemig svårt att sitta inne och skriva kloka blogginlägg när det är så varmt at tman kokar i sitt eget skinn och allt man vill göra är att bo i en sjö eller i duschen.. möjligen mörk jordhåla funkar också..

men än är jag inte kokt och numera lyssnar jag på awesome reggae som gör att man måste vicka på rumpan WOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0