Solsken och punka

God kväll världen.

Solen skiner. Jag vaknar och jag känner mig utsövd. Har sovit gott och haft trevliga drömmar.
Vaknar går upp. Gör lite yoga. Fixar lite frukost. Glor lite på TV och pratar om bögar och flygvärdinnor med korridorsmänniska. Sitter och tittar på någon gubbe som är på Oprah som smörjt in sig med kolliderat (något ditåt) silver och tillslut blivit blå.
Hur tänkte man då? Bara i USA känns det som. USA är helt fantistiskt. Har något inte hänt i USA kommer det aldrig hända.
Nåja gav mig av för att köpa en dammsugare. En handdammsugare lagom för ett studentrum.
Cyklar dit och tror du de har några såna? Neeeeej.
Det finns i stockholm på samma kedja men inte i Umeå. Kinkigt så in i baljan kan jag ju bara säga. Jag gick runt och tröstade mig med att titta på en massa film jag ville köpa men jag blev snål och cyklade hem. Trodde jag ja.

FLAT FUCKING TIRE!

Jag blev helt knäppt jättearg. En månad med cykel och sen får man punka! Jag skyller på dåliga vägar. Att jag köpte en begagnad cykel och att min kära mor inte gav mig den cykeln jag hade i stockholm och älskade över allt annat. Utan hon skänkte den till min kära syster. Sen blev den snodd i Skarpnäck efter två veckor. Kinkigt värre.

Nej så imorgon måste jag pallra mig och prata med gubben som sålde den och se om de kan hjälpa mig att laga den. Behöver ju kunna cykla i helgen liksom. Nej nu ska jag laga middag och titta på That 70´s show som för övrigt är nästan världens roligaste program.

Over and out
Bex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0