Historien bakom

Välkomna välkomna.
Jag går första året på Juristlinjen idags läget.
Jag har inget rättstavningsprogram på datorn som jag använder så gnäll inte på min stavning.
Jag har tidigare jobbat på Pressbyrån i Stockholm i ett och ett halvt år.
Det var ju lite sisådär måste jag ju erkänna. Trevliga chefer och trevliga arbetskamrater som regel.
Men saker man kunde få vara med om. Herregud vad är det för fel på människor?

Folkvett har gått ut tiden är allt jag säger.

Nåja detta är nu mitt nya forum för att få ut min frustration över regninga dagar, pluggångest och allmänt dåliga människor.
Jag lovar blir något ruskigt bra ska jag se till att nämna det också. Med jämna mellanrum...

Over and out
/Bex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0