Håltimmar och matkladd

Ja men god kväll världen.
Idag hade vi två lektioner. En klockan 8-10 och en klockan 15-17.
Det är helt otroligt hur mycket skit man kan hitta på när man inte har något att göra. Gå en långsam promenad i det svinkalla vädret. Sitta i kafeterian och prata om Ryssland och Tyskland. Fika. Äta lunch.
Jag hade ju hoppats på att slippa ifrån skolmatsalskänslan när man började på Universitetet. I was wrong.
Tornets pastagratäng kallar jag klegg.
Alltså Gegga. Ljusgul gegga. mysigt va? Jag borde ha tagit en bild på det.
Nåja det får bli nästa gång. Kanske man faktiskt kan använda kameramobilen till annat än att ta fyllebilder på en själv när man försöker posa men mest ser ut som ett miffo från västra Jupiter.
Nej men det är ju härligt med matkladd. Man blir ju påmind om hur mycket bättre det är med matlåda. Inte bara för priset.

Så nu sitter jag här med en kopp lakritsrotsté (det enda te jag har råd med då jag råkade göra slut på alla mina pengar genom att köpa två par skor i stockholm när jag var där för två helger sen.) och njuter av skavsåren från mina nya skor.
Skavsår ja. På flera ställen men ack så värt det för det är så himla fiiiiina!

Nåja nu ska jag sluta ordbajsa och titta på film och äta choklad som jag ska få ångest av men aldrig träna bort.

Over and out
Bex

Kommentarer
Postat av: Alex

Jaså du, det blev en blogg i alla fall? :P Själv har jag numera "kommit ut" med min som jag haft sen i somras. Får väl ta o börja stå för alla dumheter jag skriver nu... puss o krams på dej älskling

2008-10-13 @ 22:24:21
URL: http://alexanga.blogg.se/
Postat av: Parinya

Haha, nu ska jag nöta din blogg:D

2008-10-14 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0