Håll ditt löfte...

God eftermiddag världen.

Jag lovade i mitt första inlägg att jag skulle berätta om det var något som var jättebra och nu ska jag se till att göra det också.
Hade seminarium nu på morgonen. Mycket givande faktiskt. Eller snarare vi ägde våra motståndares rumpor vilket alltid är en trevligt upplevelse. Men sen får man väl tänka på att vi blev tilldelade våra åsikter i uppgiften och då var det bara att gilla läget och göra sitt bästa. Jag fick en åsikt som jag delar vilket underlättar motivationen.
Nåja när redovisningen var över och vi fått beröm från läraren (hela seminariegruppen då) så gick jag och tjejerna i gruppen till Wayne´s.
Sitta och prata allt mellan himmel och jord är något jag stödjer på allra högsta nivå. Man lär känna varandra och man märker hur mycket man har saknat det att bara få öppna munnen och babbla. Inte behöva tänka igenom vad man ska säga för att se till att inte trampa i klaveret. Nej två timmar av vad som bara kan definieras som "tjejsnack" är som balsam för själen. Sen att första utkastet av Uppsatsen är sammansatt och nu bara ska redigeras inför handlednings inlämningen gör ju saken ännu bättre.

Jag tror att tjejsnack är underskattat. Det är ett sätt att få verbalisera sina tankar på ett kreativt sätt. Att dessutom att göra det med människor som ligger på samma nivå som en själv gör allting liiiiite bättre. Vi är alla tre intelligent och socialt kompetenta vilket gör att man verkligen kan diskutera allt från religion till relationer till sämhällsstrukturer till skvaller.

För att citera en insiktsfull man:
Life is good

Over and out
// Bex

Kommentarer
Postat av: Författningsdomstol

Jo vi ägde...Trevligt ni fick avnjuta det undersakttade forumet tjejpladder och waynes är ett bra ställe tappa bort timmar på pladder. ha en kanonhelg.

2008-11-15 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0